Friday, December 17, 2010

Dugaan hati

Adoila....aku ni skang tengah mengalami masalah jiwa bukan sakit mental ye huuu. Tekanan perasaan yang dihadapi oleh aku dan 'dia'...waaaaaaa sangat kene tabah aku ni. Bila laki and perempuan ni lain, ni la jadinya..tapi gaduh ni boleh bawak ke dua hala tuju. Happiness and destruction OMG! huhu. Kalau pasangan tu nak berubah and nak belajar untuk lebih kenal masing-masing, happiness lah endingnye. Kalau pasangan tu tak nak berubah and tak nak pun belajar dari kesilapan, destructionlah jawabnya..addduuuhhhh...

Hai membebel lah pulak aku ni..maafkan hamba ya...Ni aku tengah dok mengadap problem ni semua, ada orang yang sedang mahu dekat dengan aku. Aku tak nak tambah masalah yang ada. Cukup-cukuplah apa yang aku ada skang. Arrrrgggghhhhhhh!!!!!!aku tension la!

No comments:

Post a Comment