Monday, November 15, 2010

Ish..ish..ish..

Tadi aku ada tengok satu video kat facebook member aku. Ada sorang budak pompuan yang tengah gaduh dengan boyfriendnye..pastu si boyfriend ni macam merajuk dengan awek die, lalu nak break ngna awek die ni sebab awek die pilih KLCC over him macam ni punye alasan nak break pun ade ke?tah paham plak aku! Pastu si awek ni nangis-nangisla cakap si boyfriend die ni penting for her sambil die memeluk erat si boyfriend ni ketat ok die peluk...betapa tak nak lepaskan la tu. Eh aku lupe plak nak btau..kejadian ni berlaku somewhere in KL, kalau tak silap berdekatan Pavillion...kat tepi jalan ok..berdrama btol diaorang ni. Yang bestnye, kawan-kawan si laki ni provoke si laki ni suh break ngan pompuan tu. Lagi kuatla si pompuan ni nangis. Dalam tengah-tengah budak pompuan ni nangis, tiba-tiba dua orang man*k*k ni boleh pulak kissing kat tengah public tu ok..lama pulak tu dieorang kissing adoiyai! Menyampah kot tengok...public tu. Kalo nak buat bende tak senonoh pun get a room la weiii. Ko nak tonggang terbalik pun lantak ko la..orang tak sakit mata. Ni kang kalau tegur melawan balik. Jenis orang yang macam ni memang SUSAH nak tegur. Orang yang nek kereta banyak yang horn kat diaorang tapi diaorang buat deeekkkk je. Tak sakit mata tengok? 

Haiii aku xtau nak cakap apela..malas nak komen. Tah ape nak jadi dengan melayu zaman skang. Bila orang kate melayu bodoh, pemalas, marah..tapi tengok sendirila perangai anak muda melayu macam mana. Ni baru sebahagian...yang terlibat ngan kes lain, yang not been exposed kita tak tau. Nauzubillah anak-anak aku esok jadi macam ni. Bende nila yang buat orang takut nak beranak ramai-ramai. Takut kita esok busy keje nak cari duit bagi diaorang makan and blaja, anak-anak jadi tak tentu hala macam ni.

Video yang di postkan tadi dah di'privacy'kan..so aku xblh nak letak akt sini. Kat profile aku yang aku share tu pun dah xde. Haa bila dah semua orang tengok gelabahla tu lalalalala~ Tapi tak rugi pun korang tak tengok video tu. It is a disgusting thing to watch..gross!

No comments:

Post a Comment